Ves al contingut. | Salta a la navegació

  • Execució del pressupost de l'any 2014: Despeses
  • Execució del pressupost de l'any 2014: Ingressos
  • El teu Ajuntament més lliure, més transparent i participatiu
  • Participa en la presa de decisions del teu Ajuntament
  • Segell 100% transparència
  • Segell infoparticipa 100% 2016

Seccions

Com realitzar les propostes d'usos de les sales?

2_presentacions_propostes_b.jpg

Durant aquesta primera fase del procés participatiu tots els veïns/es empadronats a Olèrdola i que siguin majors de 18 anys podran fer les propostes d'usos que creguin oportunes a través d'un formulari de participació que estarà disponible en aquest apartat de la pàgina web des del dia 17 de setembre a les 10:00 hores i fins el dia 24 de setembre a les 10:00 hores.

També es podrà participar presencialment en els següents llocs:

Oficina d'Atenció ciutadana de l'Ajuntament: De dilluns a divendres de 07:30 a 15:00 hores durant el període comprès entre els dies 17 i 24 de setembre de 2018.

Centre Cívic la Xarxa de Moja: Dimarts 18 de setembre de 17:00 a 20:00 hores.

 

Què s'ha de tenir en compte a l'hora de fer una proposta?


1. Per a participar-hi és indispensable tenir més de 18 anys i estar empadronat/da a Olèrdola.

2. La participació es limitarà a una sola tramesa de propostes per ciutadà (una proposta per cadascuna de les dues sales). Si s'omple el formulari telemàtic el sistema ja detectarà automàticament si la persona interessada ha participat prèviament i, si és el cas, ja no la deixarà tornar a participar

3. Cada proposta haurà de contenir com a mínim les següents dades:

  • Títol de la proposta.
  • Una breu però concisa explicació de la proposta d'ús per a cadascuna de les dues sales, on se'n destaquin els trets més rellevants. (màxim 1000  caràcters)
  • Explicació concreta dels objectius de les propostes. (màxim 500 caràcters)

CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES PROPOSTES PRESENTADES

De totes les propostes que es presentin, la comissió encarregada de supervisar el procés de participació n'escollirà un màxim de 10, que passaran a ser les finalistes per ser escollides en el segon període de participació.

Per valorar la idoneïtat de les propostes, la Comissió utilizarà els següents criteris de selecció:

1. Les propostes hauran de referir-se preferentment a actuacions de competència municipal i ajustar-se en tot cas a la legalitat.

2. Es prioritzaran els projectes que busquin una màxima incidència sobre el conjunt de la població del municipi.

3. Es prioritzaran els projectes que presentin uns costos d’execució i manteniment més baixos.

4. Les propostes no podran anar destinades en cap cas a una entitat privada o particular.

(Criteris adoptats per unanimitat per la Comissió de Supervisió del procés participatiu en reunió celebrada en data 03/09/2018)

Es valorarà en primera instància l'adeqüació de les propostes presentades a aquests criteris de selecció. Altres propostes que no entrin dins aquests criteris de valoració també seran tingudes en compte per la Comissió.

Disposem d'exemples per confeccionar les propostes d'inversió?

Sí, l'equip de govern de l'Ajuntament ha confeccionat dos exemples de proposta que us poden ajudar a l'hora plantejar-vos de quina forma heu de proposar les vostres pròpies iniciatives:

Exemple 1: Adaptació de la sala interior de l'edifici com a espai de sala d'estudis.

Exemple 2: Adaptació de la sala exterior de l'edifici com a espai de co-working professional i empresarial.

En tot cas, i sempre que ho necessiteu, podeu posar-vos en contacte amb l'Ajuntament per plantejar-nos els dubtes que us generi la confecció de la vostra proposta a través del correu electrònic: olerdola@olerdola.cat, o bé trucant al telèfon 938903502.

 

DEL 17 DE SETEMBRE A LES 10 HORES I FINS EL 24 DE SETEMBRE A LES 10 HORES, PODEU ACCEDIR AL FORMULARI ELECTRÒNIC PER FER LA PROPOSTA A TRAVÉS D'AQUEST LINK:

copy_of_1_sessions_informatives_b.jpgACCEDEIX AL FORMULARI PREMENT SOBRE LA BOMBETA

TORNAR A LA PÀGINA PRINCIPAL